رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت ویدئو | استقبال ویژه خانوادگی از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک تمامی خدمات کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است | مراجعه بیش از ۶ هزار مراجع خانم به مرکز مشاوره باب الهادی در ۱۴۰۲ زنان بخوانند| مقابله با عوارض جنسی داروهای ضد افسردگی محمود پاک نیت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند نقش پررنگ زنان روستایی در توسعه گلخانه‌ها و زنبورداری تنها زن رزمنده در عملیات بیت المقدس چه کسی است؟
سرخط خبرها
راه اندازی کمپین خلاقیت ویژه مسائل زنان مشهدی با نگاه به مسائل شهری

راه اندازی کمپین خلاقیت ویژه مسائل زنان مشهدی با نگاه به مسائل شهری

  • کد خبر: ۲۰۶۴۱۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات کارخانه نوآوری و خلاقیت در حوزه بانوان ایجاد کمپین‌های خلاقیت با نگرش به مسائل زنان در حوزه شهری است.

سیدرحمان میرزائیان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اگرچه ما در حوزه ایده پردازی و خلاقیت تفکیکی بین خانم‌ها و آقایان در مجموعه کارخانه نوآوری و خلاقیت قائل نیستیم؛ اما خانم‌ها در این حوزه نقش پررنگ و فعالی دارند و شرکت‌های دانش بنیانی را به ثبت رسانده‌اند.

میرزائیان بیان کرد: حدود ۴۰ درصد از فریلنسر‌ها را در کارخانه خانم‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین مدیریت برخی شرکت‌های استارتاپی که در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشغول هستند توسط بانوان اداره می‌شود.

وی ابراز کرد: یکی از اقدامات کارخانه نوآوری و خلاقیت در حوزه بانوان ایجاد کمپین‌های خلاقیت با نگرش به مسائل زنان در حوزه شهری است که نخستین تجربه این کمپین را ویژه بوستان‌های بانوان با حضور ۱۵ گروه از سازمان‌های مختلف شهرداری مشهد اجرا کردیم تا افراد ایده و راهکار‌های خود را ارائه دهند.

میرزائیان افزود: این ایده‌ها توسط کارشناسان تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و از سه ایده برتر تقدیر به عمل آمد. اجرای ایده نهایی نیز در حال حاضر که مربوط به استفاده از تلفن همراه در بوستان‌های ویژه بانوان بود تا به لحاظ عرفی و شرعی مشکلی برای افراد به وجود نیاید در حال بررسی مالی و اجرایی است. 



ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.